Om stillingen
Vil du bli med på å skape rå kunde- og leverandøropplevelser i eiendomsbransjen? Eiendom er Norges største fastlandsnæring, og bransjen er sterkt underdigitalisert. Vi i Really! brenner for å effektivisere måten man gjør innkjøp på, og tilbyr enkel oppfølingen av inngåtte avtaler. Vi leter nå etter en person som skal bistå kunder i spørsmål på vår digitale innkjøpsportal, og ivareta god dialog og oppfølging av disse. Vi ser etter en person med skapertrang, som er nysgjerrig, og som våger å utfordre. Samtidig må du også evne å jobbe strukturert, og ha kundenes brukeropplevelse i fokus. Vi er et selskap i rask utvikling, og arbeidsoppgavene vil garantert utvikle seg etter hvert som vi vokser. Stillingen har stort potensial for videre utvidet ansvar.
Om oss
Really! er en digital plattform for eiendomstjenester. Vi forenkler og effektiviserer hele verdikjeden innen kjøp, salg og oppfølging av eiendomstjenester. Med eiendomstjenester mener vi alle tjenester som skal til for å få et bygg til å fungere i hverdagen - renhold, ventilasjon, drift, heisservice, osv.
Våre kunder opplever reduserte kostnader, bedre kontroll og mer bærekraftige løsninger.
Arbeidsoppgaver
- Sikre god kundeoppfølging i forbindelse med inngåelse og oppfølging av service- og driftsavtaler
- Sikre generell kundetilfredshet
- Samarbeide tett med leverandøransvarlig
- Jobbe med å identifisere forbedringspunkter rundt identifisering, onboarding og oppfølging av kunder med et teknisk perspektiv
Vi leter etter deg som
- Er en lagspiller og ønsker å være med å skape fremtidens eiendomsbransje
- Glad i å prate med folk
- Er komfortabel med å plukke opp telefonen
- Har gode kommunikasjonsevner
- Er strukturert
- Evner å prioritere arbeidsoppgaver i en hektisk hverdag
Din bakgrunn og erfaring
- Teknisk bakgrunn/kjennskap til eiendomsbransjen
- Gjerne erfaring innen teknisk eiendomsforvaltning
- Gjerne utdannelse innen ingeniør, eiendomsledelse, fagbrev eller mesterbrev
Om ikke beskrivelsen ovenfor passer helt nøyaktig, men du fortsatt føler at du har det som trengs; ta likevel kontakt med oss. Vi leter etter fantastiske personligheter med gode holdninger.
Hva vi tilbyr
Vil tilbyr korte beslutningsprosesser og varierte dager i en kul oppstarts-bedrift i kraftig vekst. Vi ønsker at man skal få ta del i oppsiden dersom Really! lykkes, og tilbyr derfor opsjoner til rett kandidat. Vi har en sterk gründer-ånd, og du vil bli omgitt av kolleger som er hyggelige, profesjonelle og lidenskapelige i sitt arbeid. Du kommer til å jobbe i et åpent miljø, nær beslutningstakere og med muligheten for å utgjøre en forskjell.

Dagfinn Edvardsen
CEO & Founder
Tlf: 920 84 123
Epost: dagfinn@really.no

Anne Elisabeth Næstvold
Head of Growth
Tlf: 992 79 928
Epost: anne.elisabeth@really.no
Send inn søknad
Søknadsfrist: 31.01.2023
Vi intervjuer kandidater fortløpende, så ikke vent til siste øyeblikk med å søke.
Vil du vite mer om oss?
Vi har alt fra borretslag til større eiendomsselskap og forvaltere som kunder - se hvordan vi gjør hverdagen deres enklere og kutter kostnadene deres.
