Skip to content
  • Vi har pusset opp nettsiden. Beklager at ikke alle stoler og bord er plass enda!

Kontakt oss

Vi har flere dyktige, og ikke minst hyggelige, rådgivere som kan hjelpe deg med det meste. 

Ring oss

Telefon:

Åpningstider:
Mandag - fredag
08.00 - 18.00

Mail oss

Epost:

Åpningstider:
Alle dager
Hele døgnet

Hjelp

Har du problemer med å Finn løsningen på den nye hjelpesiden. 

Se hva vi kan tilby din bedrift! 

Alle selskaper er forskjellig. Få informasjon og priser tilpasset deres behov.

Ofte stilte spørsmål

Hvordan fungerer det med fakturering?

Faktura sendes fra oss, Really! AS. Vi tar oss av resten og betaler til leverandør.

Hvordan prekvalifiserer Really! leverandørene?

Vår innkjøpsavdeling prekvalifiserer ved at vi kontrollerer at leverandørene har de sertifiseringer som behøves, vi kontrollerer også at de betaler tariff og at de har tilstrekkelig likviditet.

Hvem kontakter jeg dersom jeg er misfornøyd eller veldig fornøyd, selvsagt?

Klager, skryt og annen kommunikasjon gjøres enkelt gjennom Din side. Her vil du også kunne bestille ad-hoc oppdrag.

Trenger jeg gjøre noe etter at jeg har signert avtalen?

Du trenger ikke gjøre noe etter at du har signert avtalen. Valgte leverandør kontaker deg for å avtale oppstartsmøte, og Really! tar seg av alt annet.

Hva menes med harde flater?

Alt annet enn tepper. Det være seg; fliser, linoleum, skifer, parkett, osv.

Hvor finner jeg hva som er inkludert i pakkene?

Dette finner du under sammenlign pakker når du har fått tilbud fra flere leverandører.

Hvordan regner jeg ut trappeareal?

Du registrerer kvadratmeter korridor/inngangsparti. Vi beregner antall kvadratmeter trapper.

Kan jeg bytte pakkeinnhold i eksisterende avtale?

Det gjøres enkelt ved å henvende seg til oss. Etter hvert så kan du gjøre dette via Control!

Må jeg oppgi antall toalett-båser eller toalett-soner?

Du oppgir antall toalett-båser. En toalett-sone kan f.eks ha fire toalettrom(båser).

Hvordan beregner jeg areal for renhold?

Du finner arealet i leieavtalen eller i dagens avtale. Du kan også finne areal ved å kontakte utleier eller gårdeier.

Må jeg si opp eksisterende avtale eller gjør dere det?

Du må si opp avtalen du har inngått utenfor Really!-universet. Vi tar oss av dette dersom du skulle ønske å bytte ut en leverandør du har kommet i kontakt med gjennom Really! til en annen Really!-leverandør.

Hva skjer dersom jeg har registrert feil når jeg bestilte?

Leverandør kontrollerer input ved oppstart, eventuelle feil registreres og vi sørger for korrigering av input.

Må jeg opprette bruker for å bestille tjenester?

Ja, du må opprette bruker. Dette er fordi du vil få tilgang til Control hvor du har alle tilbud, kontrakter og servicerapporter lagret automatisk. Du vil også kunne kommunisere med din leverandør og enkelt bestille ad-hoc oppdrag.

Hvordan beregner jeg areal for årskontroll elektro?

Vi trenger å vite byggets totale størrelse.

Hvor mange brukere kan vi ha på samme organisasjonsnummer?

Du kan ha så mange brukere du vil. Det kommer altså an på din egen organisering.

Er det bindingstid på avtalen, i så fall hvor lang?

Alle avtaler formidlet gjennom Really! har ingen bindingstid, men tre (3) måneders gjensidig oppsigelsestid. Dette for å gi alle tilstrekkelig forutsigbarhet, uten at man er låst for lenge til en mast man ikke ønsker.

Hvem blir min avtalepart?

Really! AS blir din avtalepart. Vi har rammeavtale med leverandør og håndterer det formelle opp mot dem.

Kan jeg kjøpe tjenester på vegne av andre enn mitt eget selskap?

Ja, det gjøres enkelt i bestillingsløpet, her oppgir du organisasjonsnummer og fakturaadresse som ønsket. En god løsning dersom du er forvalter og bestiller for et eiendomsselskap.

Hva menes med antall punkter på brannvarslingsanlegget, og hvor finner jeg den informasjonen?

Vi trenger å vite hvor mange punkter brannvarslingsanlegget har, f.eks hvor mange detektorer, manuelle meldere, osv. Vi trenger kun totalt antall punkter. Alle brannvarslingsanlegg skal ha denne informasjonen på orienteringsplanen (tegning) eller detektorliste, som du finner i skap ved siden av brannalarmanlegget. Informasjonen kan også oppgis av nåværende serviceleverandør eller ved å se i forrige servicerapport.