Skip to content

🐣

Påskerengjøring!

Vi oppdaterer nettsiden.
Nyt ferien og kom tilbake på tirsdag!

Team Really!

Heis

Heisene i bygget ditt trenger jevnlig service og vedlikehold for at de skal fungere og for at sikkerheten skal ivaretaes.

Bilde av mann som fikser heis
Logo til EGD og Malling & Co
Logo til Obos, NLA og Bara
logosalat svart EGD, Malling & Co, OBOS, NLA og Bara
Frame 2205

Enkelt innkjøp

Få raskt tilbud fra flere leverandører slik at du kan velge den som passer deg.

Frame 2206

Full kontroll

Få full kontroll over hva du betaler, avtaler, dokumenter og kommunikasjon gjennom vår digitale platform.

Frame 2207

Trygge tjenester

Vi har standardisert avtaler og vilkår og prekvalifisert leverandørene våre for å skape trygghet for deg.

 FÅ PRIS PÅ SEKUNDER 

Heis

Det er viktig at heisen bare virker, derfor har vi prekvalifisert, standardisert og forenklet hvordan man bestiller heisservice. Vår prisrobot gir deg tilbud fra flere leverandører på sekunder.
 
Bilde av en som utfører service på heis

Inkludert i servicen

Vi har tilpasset innholdet i avtalene våre til din service. For å sørge for en så smooth hverdag som mulig er det viktig at heisen bare virker. Derfor har vi prekvalifisert, standardisert og forenklet hvordan man bestiller heisservice.

Se pakkeinnhold

Enkel Pakke:

  • Service utføres i henhold til krav til ettersyn, vedlikehold og reparasjon av løfteinnretninger (NS3809 – 2020)
  • Service utføres i henhold til installasjons FDV

Standard pakke:

  • Alt i enkel pakke
  • Smøreolje og oljeoppsammlingsmatter er inkludert
  • Lysbytte og batteriskift er inkludert, delene faktureres

Digital pakke:

  • Alt i standard pakke
  • Bedre kontroll og økt sikkerhet for mindre nedetid
  • Prediktiv analyse av driftsrelaterte utfordringer
  • Kontroll på anlegg før man blir kjent med problemstillingen
  • Sensorikk installeres på aktuelle systemer

 

 

 

Annet heis service

Vi tilbyr et stort utvalg av heistjenester til alle slags bedrifter, borettslag og sameier. 

illustrasjon av en heisservice

Utbedre avvik fra servicerapport

Har servicen avdekket avvik på heisen din? Få tilbud på utbedring av avviket for å få heisen i ønsket tilstand.


Annen heisservice

Ønsker du annen fast heisservice kan det bestilles her. Beskriv jobben du vil ha gjort, du får tilbud fra prekvalifiserte leverandører.

Ofte stilte spørsmål

Hvordan fungerer det med fakturering?

Faktura sendes fra oss, Really! AS. Vi tar oss av resten og betaler til leverandør.

Hvordan prekvalifiserer Really! leverandørene?

Vår innkjøpsavdeling prekvalifiserer ved at vi kontrollerer at leverandørene har de sertifiseringer som behøves, vi kontrollerer også at de betaler tariff og at de har tilstrekkelig likviditet.

Hvem kontakter jeg dersom jeg er misfornøyd eller veldig fornøyd, selvsagt?

Klager, skryt og annen kommunikasjon gjøres enkelt gjennom Din side. Her vil du også kunne bestille ad-hoc oppdrag.

Trenger jeg gjøre noe etter at jeg har signert avtalen?

Du trenger ikke gjøre noe etter at du har signert avtalen. Valgte leverandør kontaker deg for å avtale oppstartsmøte, og Really! tar seg av alt annet.

Kan jeg bytte pakkeinnhold i eksisterende avtale?

Det gjøres enkelt ved å henvende seg til oss. Etter hvert så kan du gjøre dette via Control!

Hvordan beregner jeg areal for renhold?

Du finner arealet i leieavtalen eller i dagens avtale. Du kan også finne areal ved å kontakte utleier eller gårdeier.

Må jeg si opp eksisterende avtale eller gjør dere det?

Du må si opp avtalen du har inngått utenfor Really!-universet. Vi tar oss av dette dersom du skulle ønske å bytte ut en leverandør du har kommet i kontakt med gjennom Really! til en annen Really!-leverandør.

Hva skjer dersom jeg har registrert feil når jeg bestilte?

Leverandør kontrollerer input ved oppstart, eventuelle feil registreres og vi sørger for korrigering av input.

Må jeg opprette bruker for å bestille tjenester?

Ja, du må opprette bruker. Dette er fordi du vil få tilgang til Control hvor du har alle tilbud, kontrakter og servicerapporter lagret automatisk. Du vil også kunne kommunisere med din leverandør og enkelt bestille ad-hoc oppdrag.

Hvor mange brukere kan vi ha på samme organisasjonsnummer?

Du kan ha så mange brukere du vil. Det kommer altså an på din egen organisering.

Er det bindingstid på avtalen, i så fall hvor lang?

Alle avtaler formidlet gjennom Really! har ingen bindingstid, men tre (3) måneders gjensidig oppsigelsestid. Dette for å gi alle tilstrekkelig forutsigbarhet, uten at man er låst for lenge til en mast man ikke ønsker.

Hvem blir min avtalepart?

Really! AS blir din avtalepart. Vi har rammeavtale med leverandør og håndterer det formelle opp mot dem.

Kan jeg kjøpe tjenester på vegne av andre enn mitt eget selskap?

Ja, det gjøres enkelt i bestillingsløpet, her oppgir du organisasjonsnummer og fakturaadresse som ønsket. En god løsning dersom du er forvalter og bestiller for et eiendomsselskap.

Lurer du på noe?

Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat. Vi svarere mer enn gjerne på det du måtte lure på!

Bilde av Anders og Dagfinn