Det er viktig å ha kontroll på brannsikkerheten i ditt bygg. Men vet du egentlig hva det innebærer?...
Elektro
Våre leverandører leverer en bredt utvalg av elektrotjenester til ditt bygg, enten du er en bedrift, sameie eller borettslag.
Enkelt innkjøp
Få raskt tilbud fra flere leverandører slik at du kan velge den som passer deg.
Full kontroll
Få full kontroll over hva du betaler, avtaler, dokumenter og kommunikasjon gjennom vår digitale platform.
Trygge tjenester
Vi har standardisert avtaler og vilkår og prekvalifisert leverandørene våre for å skape trygghet for deg.
FÅ PRIS PÅ SEKUNDER
Elektro innendørs
Inkludert i servicen
Innenfor elektro kan du bestille service som oppfyller lovpålagte og andre anbefalinger i internkontrollforskriften. Sammen med bransjen har vi skreddersydd to ulike pakkeløsninger som vil imøtekomme ulike behov. Noe elektroservice er lovpålagt, slik som brannvarslingsanlegg, tavleutstyr og nød & ledelys som må kontrolleres årlig. Internkontroll elektro og termografering er ikke lovpålagt å gjennomføre hvert år, men det kan være en fordel.
Se hva som utføres
Årskontroll talevarsling (Lovpålagt årlig)
- Gjennomføres utvidet vedlikehold av anlegget
- Årlig kontroll av anlegg ihht lov og regler
Kontroll og termografering elektriske tavler
- Sikre gode langsiktige driftsforhold
- Økt brannsikkerhet
- Termografering av elektrisk anlegg ihht forskriften
Anbefalt Årskontroll Brannanlegg (Lovpålagt årlig)
- Økt sikkerhet
- Årlig kontroll av anlegg ihht lov og regler
Internkontroll elektro
- Sikre gode langsiktige driftsforhold
- Internkontroll elektro ihht forskriften
- Økt brannsikkerhet
Årskontroll nød og ledelys (Lovpålagt årlig)
- Årlig kontroll av nød og ledelys ihht lov og regler
- Gjennomføres utvidet vedlikehold av anlegget
Annet elektro
Vi tilbyr et stort utvalg av elektrotjenester til alle slags bedrifter, borettslag og sameier.
Batteriservice
Batterier er en svært pålitelig energikilde dersom de blir vedlikeholdt og testet jevnlig. Få fast service på dine batterier for å sikre pålitelig drift.
Kontroll av elbil anlegg
Ladesystem og kontakter er utsatt for høy belastning over lang tid i kombinasjon med korrosjon og fysisk skade. Vi anbefaler kontroll av autorisert personell minimum 1 gang pr år.
Service parkbelysning
Service solceller
Utbedre avvik fra servicerapport
Har servicen avdekket avvik på ditt anlegg? Få tilbud på utbedring av avviket for å få anlegge i ønsket tilstand.
Annen elektro
Velg denne om de over ikke passer! Beskriv jobben du vil ha gjort og vi sender den til relevante kvalitetsleverandører.
Ofte stilte spørsmål
Hvordan fungerer det med fakturering?
Faktura sendes fra oss, Really! AS. Vi tar oss av resten og betaler til leverandør.
Hvordan prekvalifiserer Really! leverandørene?
Vår innkjøpsavdeling prekvalifiserer ved at vi kontrollerer at leverandørene har de sertifiseringer som behøves, vi kontrollerer også at de betaler tariff og at de har tilstrekkelig likviditet.
Hvem kontakter jeg dersom jeg er misfornøyd eller veldig fornøyd, selvsagt?
Klager, skryt og annen kommunikasjon gjøres enkelt gjennom Din side. Her vil du også kunne bestille ad-hoc oppdrag.
Trenger jeg gjøre noe etter at jeg har signert avtalen?
Du trenger ikke gjøre noe etter at du har signert avtalen. Valgte leverandør kontaker deg for å avtale oppstartsmøte, og Really! tar seg av alt annet.
Kan jeg bytte pakkeinnhold i eksisterende avtale?
Det gjøres enkelt ved å henvende seg til oss. Etter hvert så kan du gjøre dette via Control!
Hvordan beregner jeg areal for renhold?
Du finner arealet i leieavtalen eller i dagens avtale. Du kan også finne areal ved å kontakte utleier eller gårdeier.
Må jeg si opp eksisterende avtale eller gjør dere det?
Du må si opp avtalen du har inngått utenfor Really!-universet. Vi tar oss av dette dersom du skulle ønske å bytte ut en leverandør du har kommet i kontakt med gjennom Really! til en annen Really!-leverandør.
Hva skjer dersom jeg har registrert feil når jeg bestilte?
Leverandør kontrollerer input ved oppstart, eventuelle feil registreres og vi sørger for korrigering av input.
Må jeg opprette bruker for å bestille tjenester?
Ja, du må opprette bruker. Dette er fordi du vil få tilgang til Control hvor du har alle tilbud, kontrakter og servicerapporter lagret automatisk. Du vil også kunne kommunisere med din leverandør og enkelt bestille ad-hoc oppdrag.
Hvor mange brukere kan vi ha på samme organisasjonsnummer?
Du kan ha så mange brukere du vil. Det kommer altså an på din egen organisering.
Er det bindingstid på avtalen, i så fall hvor lang?
Alle avtaler formidlet gjennom Really! har ingen bindingstid, men tre (3) måneders gjensidig oppsigelsestid. Dette for å gi alle tilstrekkelig forutsigbarhet, uten at man er låst for lenge til en mast man ikke ønsker.
Hvem blir min avtalepart?
Really! AS blir din avtalepart. Vi har rammeavtale med leverandør og håndterer det formelle opp mot dem.
Kan jeg kjøpe tjenester på vegne av andre enn mitt eget selskap?
Ja, det gjøres enkelt i bestillingsløpet, her oppgir du organisasjonsnummer og fakturaadresse som ønsket. En god løsning dersom du er forvalter og bestiller for et eiendomsselskap.
Som eier eller forvalter av eiendom, står du ansvarlig for brannsikkerheten. Har du kontroll på...
Lurer du på noe?
Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat. Vi svarere mer enn gjerne på det du måtte lure på!