Skip to content
  • Vi har pusset opp nettsiden. Beklager at ikke alle stoler og bord er plass enda!

Elektro

Våre leverandører leverer en bredt utvalg av elektrotjenester til ditt bygg, enten du er en bedrift, sameie eller borettslag.

Elektriker som kontrollerer et anlegg
Logo til EGD og Malling & Co
Logo til Obos, NLA og Bara
logosalat svart EGD, Malling & Co, OBOS, NLA og Bara
Frame 2205

Enkelt innkjøp

Få raskt tilbud fra flere leverandører slik at du kan velge den som passer deg.

Frame 2206

Full kontroll

Få full kontroll over hva du betaler, avtaler, dokumenter og kommunikasjon gjennom vår digitale platform.

Frame 2207

Trygge tjenester

Vi har standardisert avtaler og vilkår og prekvalifisert leverandørene våre for å skape trygghet for deg.

 FÅ PRIS PÅ SEKUNDER 

Elektro innendørs

Få tilbud på service som oppfyller lovpålagte og andre anbefalinger i interforskriften.
elektriker som kontrollerer et anlegg

Inkludert i servicen

Innenfor elektro kan du bestille service som oppfyller lovpålagte og andre anbefalinger i internkontrollforskriften. Sammen med bransjen har vi skreddersydd to ulike pakkeløsninger som vil imøtekomme ulike behov. Noe elektroservice er lovpålagt, slik som brannvarslingsanlegg, tavleutstyr og nød & ledelys som må kontrolleres årlig. Internkontroll elektro og termografering er ikke lovpålagt å gjennomføre hvert år, men det kan være en fordel.

Se hva som utføres

Årskontroll talevarsling (Lovpålagt årlig)

  • Gjennomføres utvidet vedlikehold av anlegget
  • Årlig kontroll av anlegg ihht lov og regler

Kontroll og termografering elektriske tavler

  • Sikre gode langsiktige driftsforhold
  • Økt brannsikkerhet
  • Termografering av elektrisk anlegg ihht forskriften

Anbefalt Årskontroll Brannanlegg (Lovpålagt årlig)

  • Økt sikkerhet
  • Årlig kontroll av anlegg ihht lov og regler

Internkontroll elektro

  • Sikre gode langsiktige driftsforhold
  • Internkontroll elektro ihht forskriften
  • Økt brannsikkerhet

Årskontroll nød og ledelys (Lovpålagt årlig)

  • Årlig kontroll av nød og ledelys ihht lov og regler
  • Gjennomføres utvidet vedlikehold av anlegget

Annet elektro

Vi tilbyr et stort utvalg av elektrotjenester til alle slags bedrifter, borettslag og sameier. 

Illustrasjon av el-bil lader

Batteriservice

Batterier er en svært pålitelig energikilde dersom de blir vedlikeholdt og testet jevnlig. Få fast service på dine batterier for å sikre pålitelig drift.

Kontroll av elbil anlegg

Ladesystem og kontakter er utsatt for høy belastning over lang tid i kombinasjon med korrosjon og fysisk skade. Vi anbefaler kontroll av autorisert personell minimum 1 gang pr år.

Service parkbelysning

For å opprettholde god atmosfære og trygg stemning i mørket er det viktig at din utendørs belysning fungerer. Få tilbud på fast service i dag.

Service solceller

Fast kontroll av ditt solcelleanlegg. Vi anbefaler service av autorisert personell minimum en gang pr år.

 

Utbedre avvik fra servicerapport

Har servicen avdekket avvik på ditt anlegg? Få tilbud på utbedring av avviket for å få anlegge i ønsket tilstand.

Annen elektro

Velg denne om de over ikke passer! Beskriv jobben du vil ha gjort og vi sender den til relevante kvalitetsleverandører.

Ofte stilte spørsmål

Hvordan fungerer det med fakturering?

Faktura sendes fra oss, Really! AS. Vi tar oss av resten og betaler til leverandør.

Hvordan prekvalifiserer Really! leverandørene?

Vår innkjøpsavdeling prekvalifiserer ved at vi kontrollerer at leverandørene har de sertifiseringer som behøves, vi kontrollerer også at de betaler tariff og at de har tilstrekkelig likviditet.

Hvem kontakter jeg dersom jeg er misfornøyd eller veldig fornøyd, selvsagt?

Klager, skryt og annen kommunikasjon gjøres enkelt gjennom Din side. Her vil du også kunne bestille ad-hoc oppdrag.

Trenger jeg gjøre noe etter at jeg har signert avtalen?

Du trenger ikke gjøre noe etter at du har signert avtalen. Valgte leverandør kontaker deg for å avtale oppstartsmøte, og Really! tar seg av alt annet.

Kan jeg bytte pakkeinnhold i eksisterende avtale?

Det gjøres enkelt ved å henvende seg til oss. Etter hvert så kan du gjøre dette via Control!

Hvordan beregner jeg areal for renhold?

Du finner arealet i leieavtalen eller i dagens avtale. Du kan også finne areal ved å kontakte utleier eller gårdeier.

Må jeg si opp eksisterende avtale eller gjør dere det?

Du må si opp avtalen du har inngått utenfor Really!-universet. Vi tar oss av dette dersom du skulle ønske å bytte ut en leverandør du har kommet i kontakt med gjennom Really! til en annen Really!-leverandør.

Hva skjer dersom jeg har registrert feil når jeg bestilte?

Leverandør kontrollerer input ved oppstart, eventuelle feil registreres og vi sørger for korrigering av input.

Må jeg opprette bruker for å bestille tjenester?

Ja, du må opprette bruker. Dette er fordi du vil få tilgang til Control hvor du har alle tilbud, kontrakter og servicerapporter lagret automatisk. Du vil også kunne kommunisere med din leverandør og enkelt bestille ad-hoc oppdrag.

Hvor mange brukere kan vi ha på samme organisasjonsnummer?

Du kan ha så mange brukere du vil. Det kommer altså an på din egen organisering.

Er det bindingstid på avtalen, i så fall hvor lang?

Alle avtaler formidlet gjennom Really! har ingen bindingstid, men tre (3) måneders gjensidig oppsigelsestid. Dette for å gi alle tilstrekkelig forutsigbarhet, uten at man er låst for lenge til en mast man ikke ønsker.

Hvem blir min avtalepart?

Really! AS blir din avtalepart. Vi har rammeavtale med leverandør og håndterer det formelle opp mot dem.

Kan jeg kjøpe tjenester på vegne av andre enn mitt eget selskap?

Ja, det gjøres enkelt i bestillingsløpet, her oppgir du organisasjonsnummer og fakturaadresse som ønsket. En god løsning dersom du er forvalter og bestiller for et eiendomsselskap.

Lurer du på noe?

Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat. Vi svarere mer enn gjerne på det du måtte lure på!

Bilde av gründerne