Påsken er over og våren nærmer seg. Plutselig er det 17. mai der bygg skal skinne om kapp med...

Vi har pusset opp nettsiden. Beklager at ikke alle stoler og bord er plass enda!
Vi har et bredt utvalg kvalitetsleverandører som står klar til å levere renhold og vask til din bedrift, enten du bor i Oslo, Bergen, Trondheim, Stavanger - ja, egentlig over hele landet.
Få raskt tilbud fra flere renholdsleverandører slik at du kan velge den som passer deg best.
Få full kontroll over hva du betaler, avtaler, dokumenter og kommunikasjon gjennom vår digitale platform.
Vi har standardisert avtaler og vilkår og prekvalifisert leverandørene våre for å skape trygghet for deg.
FÅ PRIS PÅ SEKUNDER
Godt renhold bidrar til lavere sykefravær, bedre trivsel og forlenger lokalets levetid. Få tilbud på fast innendørs renhold av kvalitetsleverandører. Vår prisrobot gir deg tilbud på sekunder.
Enkel pakke:
Standard Pakke:
KONTOR
BUTIKKLOKALE
SPISEROM
TOALETTER
LAGER/KJØLEROM
Enkel pakke:
Standard Pakke:
Enkel pakke:
Standard pakke:
Vi tilbyr et stort utvalg av renholdstjenester til alle slags bedrifter, borettslag og sameier.
Fasader kan over tid bli utsatt for sur nedbør, støv og skitt. Vi anbefaler derfor regelmessig rengjøring av fasaden slik at den holder seg fin.
Støv, smuss og sur nedbør fører til at vinduene blir skitne. Bestill fast rengjøring på ditt bygg for å holde vinduene rene.
Få et bedre inneklima i lokalene med grundig tepperens. Fint støv samles opp i teppene som kan bidra til at personer med astma og luftveisplager får verre plager.
Velg denne om de over ikke passer! Beskriv jobben du vil ha gjort og vi sender den til relevante kvalitetsleverandører.
Faktura sendes fra oss, Really! AS. Vi tar oss av resten og betaler til leverandør.
Vår innkjøpsavdeling prekvalifiserer ved at vi kontrollerer at leverandørene har de sertifiseringer som behøves, vi kontrollerer også at de betaler tariff og at de har tilstrekkelig likviditet.
Klager, skryt og annen kommunikasjon gjøres enkelt gjennom Din side. Her vil du også kunne bestille ad-hoc oppdrag.
Du trenger ikke gjøre noe etter at du har signert avtalen. Valgte leverandør kontaker deg for å avtale oppstartsmøte, og Really! tar seg av alt annet.
Det gjøres enkelt ved å henvende seg til oss. Etter hvert så kan du gjøre dette via Control!
Du finner arealet i leieavtalen eller i dagens avtale. Du kan også finne areal ved å kontakte utleier eller gårdeier.
Du må si opp avtalen du har inngått utenfor Really!-universet. Vi tar oss av dette dersom du skulle ønske å bytte ut en leverandør du har kommet i kontakt med gjennom Really! til en annen Really!-leverandør.
Leverandør kontrollerer input ved oppstart, eventuelle feil registreres og vi sørger for korrigering av input.
Ja, du må opprette bruker. Dette er fordi du vil få tilgang til Control hvor du har alle tilbud, kontrakter og servicerapporter lagret automatisk. Du vil også kunne kommunisere med din leverandør og enkelt bestille ad-hoc oppdrag.
Du kan ha så mange brukere du vil. Det kommer altså an på din egen organisering.
Alle avtaler formidlet gjennom Really! har ingen bindingstid, men tre (3) måneders gjensidig oppsigelsestid. Dette for å gi alle tilstrekkelig forutsigbarhet, uten at man er låst for lenge til en mast man ikke ønsker.
Really! AS blir din avtalepart. Vi har rammeavtale med leverandør og håndterer det formelle opp mot dem.
Ja, det gjøres enkelt i bestillingsløpet, her oppgir du organisasjonsnummer og fakturaadresse som ønsket. En god løsning dersom du er forvalter og bestiller for et eiendomsselskap.
Vi har alt fra borretslag til større eiendomsselskap og forvaltere som kunder - se hvordan vi gjør hverdagen deres enklere og kutter kostnadene deres.