Andre tjenester
Vi tilbyr også flere tjenester som ikke faller under de andre tjenestekategoriene våre. Se om du finner det du trenger her.
Enkelt innkjøp
Få raskt tilbud fra flere renholdsleverandører på slik at du kan velge den som passer deg.
Full kontroll
Få full kontroll over hva du betaler, avtaler, dokumenter og kommunikasjon gjennom vår digitale platform.
Trygge tjenester
Vi har standardisert avtaler og vilkår og prekvalifisert leverandørene våre for å skape trygghet.
Andre tjenester
Vi tilbyr et stort utvalg av diverse tjenester til alle slags bedrifter, borettslag og sameier.
Alarm og sikkerhet
Få tilbud på ulike sikkerhetsløsninger for din bedrift, for eksempel innbruddsalarm og kameraovervåking.
Byggautomasjon
Bedre inneklima, arbeidsmiljø og energiutnyttelse med intelligent kontroll av ditt bygg.
Drift av fettutskiller
Energioppfølgingssystem
Energirådgivning
Bli kvitt energityvene! Finn ut hvordan du kan redusere energibruken i bygget ditt, og dermed spare penger.
Fjerne skadedyr
Energioppfølgingssystem
Gartnertjenester
Grøntanlegg krever jevnlig tilsyn og vedlikehold. Få et uforpliktende tilbud i dag.
Kantine
Kontroll av gassanlegg
Kontroll av oljeutskiller
Virksomheter som har en oljeutskiller skal kunne dokumentere at de har tilstrekkelige rutiner for tømming, drift og vedlikehold av utskilleren.
Kontroll av slokkeutstyr
Legionellakontroll
Lekeplass kontroll
Eier har ansvar for jevnlig gjennomgang og revisjon av lekeplassen. Dette oppfattes som årlig hovedettersyn, og bør utføres av fagpersonell.
Lås og beslag
Malerarbeid
Regnskapsførsel
Trenger du en tallknuser? Få kontroll på regnskapet og sikre deg at du følger lover og regler.
Revisor
Rørlegger-tjenester
Service av grunnvannspumpe
Regelmessig service og vedlikehold av ditt pumpeanlegg bidrar til sikker drift, og kan begrense driftsstans og kostbare utskiftninger.
Service av portsystemer
Service av sanitæranlegg
Service solceller
Fast kontroll av ditt solcelleanlegg. Vi anbefaler service av autorisert personell minimum 1 gang pr år.
Skadedyrskontroll
Tømrerarbeid
Vakthold
Vakthold gir deg trygghet, både for medarbeidere og verdier. Få tilbud på vakthold tilpasset dine behov.
Annet
Ofte stilte spørsmål
Hvordan fungerer det med fakturering?
Faktura sendes fra oss, Really! AS. Vi tar oss av resten og betaler til leverandør.
Hvordan prekvalifiserer Really! leverandørene?
Vår innkjøpsavdeling prekvalifiserer ved at vi kontrollerer at leverandørene har de sertifiseringer som behøves, vi kontrollerer også at de betaler tariff og at de har tilstrekkelig likviditet.
Hvem kontakter jeg dersom jeg er misfornøyd eller veldig fornøyd, selvsagt?
Klager, skryt og annen kommunikasjon gjøres enkelt gjennom Din side. Her vil du også kunne bestille ad-hoc oppdrag.
Trenger jeg gjøre noe etter at jeg har signert avtalen?
Du trenger ikke gjøre noe etter at du har signert avtalen. Valgte leverandør kontaker deg for å avtale oppstartsmøte, og Really! tar seg av alt annet.
Kan jeg bytte pakkeinnhold i eksisterende avtale?
Det gjøres enkelt ved å henvende seg til oss. Etter hvert så kan du gjøre dette via Control!
Hvordan beregner jeg areal for renhold?
Du finner arealet i leieavtalen eller i dagens avtale. Du kan også finne areal ved å kontakte utleier eller gårdeier.
Må jeg si opp eksisterende avtale eller gjør dere det?
Du må si opp avtalen du har inngått utenfor Really!-universet. Vi tar oss av dette dersom du skulle ønske å bytte ut en leverandør du har kommet i kontakt med gjennom Really! til en annen Really!-leverandør.
Hva skjer dersom jeg har registrert feil når jeg bestilte?
Leverandør kontrollerer input ved oppstart, eventuelle feil registreres og vi sørger for korrigering av input.
Må jeg opprette bruker for å bestille tjenester?
Ja, du må opprette bruker. Dette er fordi du vil få tilgang til Control hvor du har alle tilbud, kontrakter og servicerapporter lagret automatisk. Du vil også kunne kommunisere med din leverandør og enkelt bestille ad-hoc oppdrag.
Hvor mange brukere kan vi ha på samme organisasjonsnummer?
Du kan ha så mange brukere du vil. Det kommer altså an på din egen organisering.
Er det bindingstid på avtalen, i så fall hvor lang?
Alle avtaler formidlet gjennom Really! har ingen bindingstid, men tre (3) måneders gjensidig oppsigelsestid. Dette for å gi alle tilstrekkelig forutsigbarhet, uten at man er låst for lenge til en mast man ikke ønsker.
Hvem blir min avtalepart?
Really! AS blir din avtalepart. Vi har rammeavtale med leverandør og håndterer det formelle opp mot dem.
Kan jeg kjøpe tjenester på vegne av andre enn mitt eget selskap?
Ja, det gjøres enkelt i bestillingsløpet, her oppgir du organisasjonsnummer og fakturaadresse som ønsket. En god løsning dersom du er forvalter og bestiller for et eiendomsselskap.
Lurer du på noe?
Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat. Vi svarere mer enn gjerne på det du måtte lure på!