Skip to content

Sprinkler

Skrinkelanlegg er en kritisk installasjon og krever jevnlig vedlikehold - det er til og med lovpålagt. Vi tilbyr både service og enkeltjobber på ditt sprinkelanlegg.

Person som utfører service på brannalarm
Logo til EGD og Malling & Co
Logo til Obos, NLA og Bara
logosalat svart EGD, Malling & Co, OBOS, NLA og Bara
Frame 2205

Enkelt innkjøp

Få tilbud raskt fra flere leverandører og velg den som passer deg best.

Frame 2206

Full kontroll

Få full kontroll over hva du betaler, avtaler, dokumenter og kommunikasjon gjennom vår digitale platform.

Frame 2207

Trygge tjenester

Vi har standardisert avtaler og vilkår og prekvalifisert leverandørene våre for å skape trygghet for deg.

 FÅ PRIS PÅ SEKUNDER 

Sprinkler

97% av alle branner slukkes eller kontrolleres i bygninger hvor sprinkleranlegg er installert. Enkelt forklart er et sprinkleranlegg din egen brannmann på vakt. Vår prisrobot gir deg tilbud på service i løpet av sekunder.

Illustrasjon av sprinkleranlegg

Inkludert i service av sprinkleranlegg

Vi har tilpasset innholdet i avtalene våre til din eiendomstype. Du velger hvor mye du ønsker å inkludere ved å velge pakke når du etterspør pris. Hva som utføres avhenger av hvilken pakke du velger.

Service og vedlikehold
  • Årlig vedlikeholde utføres etter leverandør / FG sine retningslinjer
  • Vedlikehold og fg-kontroll av sprinkleranlegget ivaretar krav til eier i forskrift om brannforebygging § 5
  • Vedlikehold: Årlig teknisk vedlikehold av ventiler, funksjonstesting av alarmgivere, rensing av siler og filtre, utført av kvalifisert servicepersonell, for å verifisere anleggets funksjon, og avdekke eventuelle avvik / mangler.
  • Vedlikehold: Årlig teknisk vedlikehold av sprinklersentral, er en funksjonstesting av alarmgivere, ventiler, rensing av siler og filtre, utført av kvalifisert servicepersonell, for å verifisere sprinklersentralens funksjon, og avdekke eventuelle avvik / mangler.
  • Vedlikehold rapporteres med eget kontrollskjema
Spesialanlegg
  • Årlig vedlikeholde utføres etter leverandør / FG sine retningslinjer
  • Vedlikehold: Årlig teknisk vedlikehold av ventiler, funksjonstesting av alarmgivere, rensing av siler og filtre, utført av kvalifisert servicepersonell, for å verifisere anleggets funksjon, og avdekke eventuelle avvik / mangler.
  • Vedlikehold rapporteres med eget kontrollskjema
  • Vedlikehold: Årlig teknisk vedlikehold av sprinklersentral, er en funksjonstesting av alarmgivere, ventiler, rensing av siler og filtre, utført av kvalifisert servicepersonell, for å verifisere sprinklersentralens funksjon, og avdekke eventuelle avvik / mangler.
  • Utvidet kontroll av skumanlegg
  • Vedlikehold og fg-kontroll av sprinkleranlegget ivaretar krav til eier i forskrift om brannforebygging § 5
  • Utvidet kontroll av gasslukkeanlegg
  • Utvidet kontroll av kjøkkenslukkeanlegg
FG kontroll
  • FG-kontrollen rapporterers i ESS / FG database
  • Årlig FG-kontrollen utføres etter forsikringsselskapenes godkjennelsesnemd - FG retningslinjer

 TILBUD - KAMPANJE 

Få gratis gjennomgang av dine tjenester 

Strømpriser, drifts- og felleskostnader går i været. Gjør som andre - få kontroll med Really!

  • Uforpliktende tilbud fra flere leverandører

  • Sammenlign med eksisterende driftstjenester

  • Gratis rådgivning

Annet sprinkler

Vi tilbyr et stort utvalg av sprinklertjenester til alle slags bedrifter, borettslag og sameier. 

Illustrasjon av sprinkler i taket

Utbedre avvik fra servicerapport

Har servicen avdekket avvik på ditt anlegg? Få tilbud på utbedring av avviket for å få anlegge i ønsket tilstand.

Annen sprinklerservice

Ønsker du annet fast vedlikehold av sprinkleranlegget ditt kan du bestille det her. Beskriv jobben du ønsker å få utført, og du vil få tilbud fra prekvalifiserte leverandører.

Illustrasjon av fornøyd kunde

Kundene er fornøyd

Vi har alt fra borretslag til større eiendomsselskap og forvaltere som kunder - se hvordan vi gjør hverdagen deres enklere og kutter kostnadene deres.

Ofte stilte spørsmål

Hvordan fungerer det med fakturering?

Faktura sendes fra oss, Really! AS. Vi tar oss av resten og betaler til leverandør.

Hvordan prekvalifiserer Really! leverandørene?

Vår innkjøpsavdeling prekvalifiserer ved at vi kontrollerer at leverandørene har de sertifiseringer som behøves, vi kontrollerer også at de betaler tariff og at de har tilstrekkelig likviditet.

Hvem kontakter jeg dersom jeg er misfornøyd eller veldig fornøyd, selvsagt?

Klager, skryt og annen kommunikasjon gjøres enkelt gjennom Din side. Her vil du også kunne bestille ad-hoc oppdrag.

Trenger jeg gjøre noe etter at jeg har signert avtalen?

Du trenger ikke gjøre noe etter at du har signert avtalen. Valgte leverandør kontaker deg for å avtale oppstartsmøte, og Really! tar seg av alt annet.

Kan jeg bytte pakkeinnhold i eksisterende avtale?

Det gjøres enkelt ved å henvende seg til oss. Etter hvert så kan du gjøre dette via Control!

Hvordan beregner jeg areal for renhold?

Du finner arealet i leieavtalen eller i dagens avtale. Du kan også finne areal ved å kontakte utleier eller gårdeier.

Må jeg si opp eksisterende avtale eller gjør dere det?

Du må si opp avtalen du har inngått utenfor Really!-universet. Vi tar oss av dette dersom du skulle ønske å bytte ut en leverandør du har kommet i kontakt med gjennom Really! til en annen Really!-leverandør.

Hva skjer dersom jeg har registrert feil når jeg bestilte?

Leverandør kontrollerer input ved oppstart, eventuelle feil registreres og vi sørger for korrigering av input.

Må jeg opprette bruker for å bestille tjenester?

Ja, du må opprette bruker. Dette er fordi du vil få tilgang til Control hvor du har alle tilbud, kontrakter og servicerapporter lagret automatisk. Du vil også kunne kommunisere med din leverandør og enkelt bestille ad-hoc oppdrag.

Hvor mange brukere kan vi ha på samme organisasjonsnummer?

Du kan ha så mange brukere du vil. Det kommer altså an på din egen organisering.

Er det bindingstid på avtalen, i så fall hvor lang?

Alle avtaler formidlet gjennom Really! har ingen bindingstid, men tre (3) måneders gjensidig oppsigelsestid. Dette for å fi alle tilstrekkelig forutsigbarhet, uten at man er låst for lenge til en mast man ikke ønsker.

Hvem blir min avtalepart?

Really! AS blir din avtalepart. Vi har rammeavtale med leverandør og håndterer det formelle opp mot dem.

Kan jeg kjøpe tjenester på vegne av andre enn mitt eget selskap?

Ja, det gjøres enkelt i bestillingsløpet, her oppgir du organisasjonsnummer og fakturaadresse som ønsket. En god løsning dersom du er forvalter og bestiller for et eiendomsselskap.

Lurer du på noe?

Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat. Vi svarere mer enn gjerne på det du måtte lure på!

Bilde av Anders og Dagfinn